Rabu, 26 September 2012

Review - Kan Kukejar Cinta Kamu

Tebalnya novel nie....800 pages....but it's worth to read. Aku habis baca dalam masa 10 hari...hehehehe :)

Pada aku ceritanya agak lain dari novel melayu yang lain..menceritakan pasal orang kaya, lelaki hensom...perempuan cantik tapi jalan ceritanya sangat menarik...suspen nak tahu apa yang tersurat dan tersirat disebalik sejarah hidup watak-watak dalam cerita nie.

Memang emosi sungguh bila baca novel nie...ada komedi jugak tapi the rest more to emotional....habis aku sumpah seranah dengan watak hero cerita nie. ..semua gara-gara emosi yang berjaya dibuai oleh penulis.

Tersangatlah rugi kalau tak beli dan baca novel nie. Kalau rasa harganya mahal sangat..boleh aje sewa kat sini..murah aje..RM4 untuk tempoh pinjaman selama 14 hari.

Hisy! Aku nak kena mulakan ke? Hmmm...buat muka selenge.
Eh! Tak ke nanti dia kata aku perempuan jahat..ya lah cuba goda dia.
Eh...eh..nanti dulu, yang aku goda bukan ke laki aku?
Apa pulak aku jahat kan?
Jadi perempuan baik? Lemah-lembut, sopan santun?
Lagi bosan kot.
Argh! Tak boleh jadi ni...- Alma.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan